22.8
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Rozwój językowy dziecka z uszkodzonym słuchem a integracja edukacyjna
Model kształcenia integracyjnego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja omawia liczne, ściśle powiązane ze sobą zagadnienia, takie jak: deprywacyjna rola uszkodzenia słuchu w rozwoju językowym dziecka, rozwój języka a rozwój psychospołeczny dziecka z uszkodzonym słuchem, rola języka w edukacji, integracja - nowa koncepcja kształcenia, a także model integracyjnego systemu kształcenia dzieci niesłyszących.
Idea integracji edukacyjnej, polegająca na ?maksymalnym włączaniu dzieci i młodzieży z odchyleniami od normy do zwykłych szkół i innych placówek oświatowych, umożliwiając im - w miarę możliwości - wzrastanie w gronie zdrowych rówieśników?, a także organizowanie różnorodnych form kształcenia integracyjnego stwarza dzieciom niesłyszącym szansę na lepszy rozwój. Książka dostarcza wiedzy na temat aktualnego zasięgu omawianego zjawiska i dokonuje pełnej prezentacji tego ważnego problemu.
Idea integracji edukacyjnej, polegająca na ?maksymalnym włączaniu dzieci i młodzieży z odchyleniami od normy do zwykłych szkół i innych placówek oświatowych, umożliwiając im - w miarę możliwości - wzrastanie w gronie zdrowych rówieśników?, a także organizowanie różnorodnych form kształcenia integracyjnego stwarza dzieciom niesłyszącym szansę na lepszy rozwój. Książka dostarcza wiedzy na temat aktualnego zasięgu omawianego zjawiska i dokonuje pełnej prezentacji tego ważnego problemu.
Szczegóły
Tytuł
Rozwój językowy dziecka z uszkodzonym słuchem a integracja edukacyjna
Podtytuł
Model kształcenia integracyjnego
Autor
Dryżałowska Grażyna
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
187
Format
16.8x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788323502661
Rodzaj
Książka
EAN
9788323502661
Data premiery
2007-03-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Uniwersytet Warszawski
Dodałeś produkt do koszyka
Rozwój językowy dziecka z uszkodzonym słuchem a integracja edukacyjna
22,80 zł
Recenzje