37.4
Pedagogika
Impuls
Rozwój poznawczy dzieci w młodszym wieku szkolnym
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
Opis
Praca stanowi rozległe i pogłębione studium funkcjonowania poznawczego dzieci w młodszym wieku szkolnym. Autorka dostarczyła licznych danych pozwalających na interpretacje charakterystyki funkcjonowania poznawczego zarówno w świetle wybranych koncepcji psychologicznych, jak i wzbogacone o mechanizmy neurofizjologiczne oraz nauroanatomiczne. Pod tym względem praca stanowi doskonały przykład interdyscyplinarnego podejścia do człowieka. W części teoretycznej publikacji przedstawiono biologiczne i społeczno-kulturowe podstawy rozwoju poznawczego oraz ontogenezę procesów poznawczych, definicje, badania nad stylami poznawczymi oraz zachowaniami strategicznymi w uczeniu się tekstów podręcznikowych. Część praktyczną stanowi m.in. prezentacja badań nad poziomem funkcji pamięci, uczenia się, operacyjności myślenia jako przejawami preferowanego stylu poznawczego.
Praca powinna zainteresować studentów psychologii, pedagogiki i kierunków nauczycielskich, jak również badaczy zainteresowanych rozwojem i procesami poznawczymi.
Praca powinna zainteresować studentów psychologii, pedagogiki i kierunków nauczycielskich, jak również badaczy zainteresowanych rozwojem i procesami poznawczymi.
Szczegóły
Tytuł
Rozwój poznawczy dzieci w młodszym wieku szkolnym
Autor
Radziwiłłowicz Wioletta
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2004
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8373084460
Rodzaj
Książka
EAN
9788373084469
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Rozwój poznawczy dzieci w młodszym wieku szkolnym
37,40 zł
Recenzje