33
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
33,00 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.
Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury.fragment Wstępu
Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury.fragment Wstępu
Szczegóły
Tytuł
Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
376
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788362907106
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788362907106
Dodałeś produkt do koszyka
Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne
33,00 zł
Recenzje