loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
26 Książki Jedność

RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

MONIKA MARTA PRZYBYSZ

Wydawnictwo: Jedność
Oprawa: Miękka
26,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

erwisy społecznościowe, blogi, platformy multimedialne, mechanizmy Wiki, monitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.



Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w Polsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu Idźcie i nauczajcie wszystkie narody odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.



Książka ukazała się w nowej serii naukowej Nowe media i Kościół.



Monika Marta Przybysz - adiunkt w Katedrze Public Relations i Komunikacji Marketingowej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista public relations. Od 2002 r. prowadzi zajęcia m.in. z public relations, crisis management, rzecznictwa prasowego i marketingu medialnego. Doktoryzowała się w 2007 r. na podstawie rozprawy o zarządzaniu kryzysowym w Kościele w Polsce. Dysertacja ta rok później została nagrodzona przez Prezesa Rady Ministrów RP jako najlepsza praca doktorska. Opublikowała kilkadziesiąt artykułów i kilka książek naukowych z dziedziny komunikacji społecznej.

Szczegóły

Tytuł
RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Autor
MONIKA MARTA PRZYBYSZ
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
416
Format
165 x 235 x 23
ISBN
978-83-7660-910-2
Tłumacze
-
EAN
9788376609102
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Jedność
ul. Jana Pawła II 4
25-025 Kielce
PL
41 349 50 00
[email protected]
Podmiot odpowiedzialny
Wydawnictwo Jedność
ul. Jana Pawła II 4
25-025 Kielce
PL
41 349 50 00
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
26,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ
RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
MONIKA MARTA PRZYBYSZ
26,00 zł
Przejdź do koszyka
26,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO