Sarajewo jako locus educandi
Studium przypadku
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka dr Justyny Pilarskiej to istotny polski głos w międzynarodowych badaniach dotyczących fenomenu Sarajewa jako przykładu koegzystencji zróżnicowanych etnicznie kultur. Rozważania autorki zostały podbudowane jej niezwykłym zaangażowaniem osobistym, wyrażającym się w bezpośrednim, wieloletnim kontakcie z mieszkańcami Sarajewa. […] Publikacja podkreśla edukacyjną moc architektury (pedagogika miasta), w związku z czym warto rozważyć możliwość współpracy kierunków pedagogicznych z wydziałami architektury w Polsce. Efektem takiego współdziałania powinno być zwrócenie uwagi na szczególne znaczenie architektury i urbanistyki, również architektury krajobrazu, w tworzeniu tożsamości kulturowej.
Z recenzji dr. hab. inż. arch. Waldemara Wawrzyniaka, prof. UAP
Szczegóły
![Sarajewo jako locus educandi - Pilarska Justyna](https://webimage.pl/pics/142/0/s9788366990142.jpg)
Recenzje