70.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (Uszkodzona okładka)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
70,87 zł
Cena rekomendowana: 89,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:- ludzie,- strategia,- realizacja,- pieniądze.Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:- ludzie,- strategia,- realizacja,- pieniądze.Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (Uszkodzona okładka)
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301201371
Tłumacze
Konieczny Jacek
Tytuł oryginału
Scaling Up: How a Few Companies Make It? and Why the Rest Don?t (Rockefeller Habits 2.0)
Rodzaj
Książka
Stan
Uszkodzony
EAN
9788301201371
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (Uszkodzona okładka)
70,87 zł
Recenzje