29.4
Książki
WSiP
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
Opis
Przeprowadzone na całym świecie badania pokazują, w jak dużym stopniu szkolne sukcesy dziecka zależą od profesjonalizmu i kompetencji nauczyciela edukacji początkowej.
Dlatego w publikacjach z tej serii proponujemy nowatorskie metody edukacyjne, rzetelną wiedzę o rozwoju dziecka, praktyczne sposoby rozwiązywania problemów w codziennej pracy z dzieckiem.
Praca ma charakter krytyczny i jest szczegółową analizą podstawowych obszarów kształcenia na poziomie początkowym. Stanowi bezpośrednie odniesienie do praktyki szkolnej, zawierające liczne zaczerpnięte z niej przykłady. Sprzyja to poszerzeniu zrozumienia wykładanych w książce kwestii. Równoległe nawiązania do teorii psychologicznych, nieustannie odnoszone do przebiegu lekcji, zapewniają dobre osadzenie myślenia nauczycieliw argumentacji znacznie głębszej niż proste sugestie metodyczne.
Książka jest odpowiedzią na obecną zreformowaną rzeczywistość szkolną. Obnaża jałowość i pozorność administracyjnych poczynań, obala mity dokonanej zmiany w nauczaniu. Jednocześnie nie pozostawia nauczycieli bezradnych.
Autorki przedstawiają własne propozycje nauczania polonistycznego i matematycznego, a także własną koncepcję integracji.
Celem książki jest zmiana obowiązującego od lat paradygmatu transmisyjnego nauczania, modyfikacja świadomości nauczycieli oraz przywrócenie im godności zawodowej. W miejsce nawoływań, haseł i deklaracji proponuje rzetelny namysł nad edukacyjną rzeczywistością klasy szkolnej". (Autorki)
Dlatego w publikacjach z tej serii proponujemy nowatorskie metody edukacyjne, rzetelną wiedzę o rozwoju dziecka, praktyczne sposoby rozwiązywania problemów w codziennej pracy z dzieckiem.
Praca ma charakter krytyczny i jest szczegółową analizą podstawowych obszarów kształcenia na poziomie początkowym. Stanowi bezpośrednie odniesienie do praktyki szkolnej, zawierające liczne zaczerpnięte z niej przykłady. Sprzyja to poszerzeniu zrozumienia wykładanych w książce kwestii. Równoległe nawiązania do teorii psychologicznych, nieustannie odnoszone do przebiegu lekcji, zapewniają dobre osadzenie myślenia nauczycieliw argumentacji znacznie głębszej niż proste sugestie metodyczne.
Książka jest odpowiedzią na obecną zreformowaną rzeczywistość szkolną. Obnaża jałowość i pozorność administracyjnych poczynań, obala mity dokonanej zmiany w nauczaniu. Jednocześnie nie pozostawia nauczycieli bezradnych.
Autorki przedstawiają własne propozycje nauczania polonistycznego i matematycznego, a także własną koncepcję integracji.
Celem książki jest zmiana obowiązującego od lat paradygmatu transmisyjnego nauczania, modyfikacja świadomości nauczycieli oraz przywrócenie im godności zawodowej. W miejsce nawoływań, haseł i deklaracji proponuje rzetelny namysł nad edukacyjną rzeczywistością klasy szkolnej". (Autorki)
Szczegóły
Tytuł
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
Autor
Klus-Stańska Dorota
, Nowicka Marzenna
Wydawnictwo
Seria
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
16.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-02-10874-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788302108747
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
29,40 zł
Recenzje