Filtrowanie
Seria Wyzwania współczesnego biznesu
Liczba produktów: 10
Cyfryzacja życia w erze Big Data - Człowiek - Biznes - Państwo
51.16
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
51,16 zł
Marketing Analytics - Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
92.91
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
92,91 zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience
103.35
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
103,35 zł
Service design po polsku - Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
72.03
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach - Jak autonomiczne systemy mogą wpływać na firmy, modele biznesowe i rynki?
72.03
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Rynkowy Due Diligence - Pomiar odporności rynkowej organizacji
92.91
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
92,91 zł
Technologie cyfrowe w biznesie - Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł