92.91
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Analytics
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Opis
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia ? niezbędne marketerom oraz analitykom ? techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach ? tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu."Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych."Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney"W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne."Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance"Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji."Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase
Szczegóły
Tytuł
Marketing Analytics
Podtytuł
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301206741
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sałbut Bartosz
Tytuł oryginału
Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301206741
Data premiery
2019-08-15
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Analytics
92,91 zł
Recenzje