58.58
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Service Design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
58,58 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i ? co najważniejsze ? zatrzymać klienta.Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska ? platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
Szczegóły
Tytuł
Service Design po polsku
Podtytuł
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
174
Format
16.2x23.5
Języki
polski
ISBN
9788301194321
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301194321
Dodałeś produkt do koszyka
Service Design po polsku
58,58 zł
Recenzje