61.82
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Service Design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
61,82 zł
Cena rekomendowana: 64,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i ? co najważniejsze ? zatrzymać klienta.Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska ? platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Service Design po polsku
Podtytuł
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
174
Format
16.2x23.5
Języki
polski
ISBN
9788301194321
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301194321
Data premiery
2018-03-21
Dodałeś produkt do koszyka

Service Design po polsku
61,82 zł
Recenzje