72.03
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
?Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci?. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net ?Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!? Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. ?Sieci wpływu? to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Szczegóły
Tytuł
Sieci wpływu
Podtytuł
Psychologia perswazji on-line
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
238
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301198015
Tytuł oryginału
Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301198015
Data premiery
2018-05-09
Dodałeś produkt do koszyka
Sieci wpływu
72,03 zł
Recenzje