loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.9 Pozostałe Wydawnictwo Naukowe PWN

Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Duhigg Charles<br />

Seria: Seria kreatywna
Oprawa: Twarda
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy Tłumaczenie na 31 języków O autorze: Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w The New York Times, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia Georgea Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.

Szczegóły

Tytuł
Siła nawyku
Podtytuł
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor
Duhigg Charles<br />
Seria
Seria kreatywna
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda
Ilość stron
424
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377052730
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Guzowska Małgorzata
Tytuł oryginału
The Power of Habit
Rodzaj
Książka
EAN
9788377052730
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
226954800
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Siła nawyku - Duhigg Charles<br />
Siła nawyku
Duhigg Charles<br />
49,90 zł
Przejdź do koszyka
49,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO