49.9
Książki
MT Biznes
Siła pozytywnych opinii
Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.O AUTORZEJohn Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.OPINIEZgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów ? John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.
Szczegóły
Tytuł
Siła pozytywnych opinii
Podtytuł
Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor
Jantsch John
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
284
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788362195862
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Witkowska Magda
Tytuł oryginału
THE REFERRAL ENGINE
Rodzaj
Książka
EAN
9788362195862
Data premiery
2011-09-14
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Siła pozytywnych opinii
49,90 zł
Recenzje