20.5
Psychologia
GWP
Skuteczne techniki PR
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Miękka
Opis
- Jak stworzyć skuteczny plan PR
- Jak przeprowadzić kampanię reklamową
- Jak wykreować pożądany wizerunek firmy
- Jak efektywnie wpływać na opinię publiczną
- Jak pracować z mediami i klientami
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. Autorzy są pracownikami prestiżowego The Institute of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Na co dzień pracują w działach informacji i PR uznanych firm oraz zajmują się doradztwem w tym zakresie.
- Jak przeprowadzić kampanię reklamową
- Jak wykreować pożądany wizerunek firmy
- Jak efektywnie wpływać na opinię publiczną
- Jak pracować z mediami i klientami
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. Autorzy są pracownikami prestiżowego The Institute of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Na co dzień pracują w działach informacji i PR uznanych firm oraz zajmują się doradztwem w tym zakresie.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Format
14x20cm
Języki
polski
ISBN
83-89574-02-0
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Okupniak Liliana
Tytuł oryginału
Public Relations in Practice
Rodzaj
Książka
EAN
9788389574022
Data premiery
2005-12-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Skuteczne techniki PR
20,50 zł
Recenzje