222.88
Książki
TRES GATOS
Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach
Wydawnictwo:
TRES GATOS
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
222,88 zł
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
„Słowa Mocy. Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach” – pierwsza tego typu publikacja w Polsce i prawdopodobnie na świecie, która skupia się tylko na komunikacji językowej, uzmysławiając jak wielkie znaczenie ma dobór właściwych słów i jak bardzo mogą one wpływać na efekty w sprzedaży i negocjacjach.
To 18-ta książka Arkadiusza Bednarskiego, jednego z czołowych polskich trenerów sprzedaży i negocjacji. Autora legendarnego już „Mistrza Sprzedaży” – bestsellera, który w ciągu 15 lat doczekał się 5 wydań.
Można w niej przeczytać m.in. o tym:
Jak przekonywać bez używania argumentów.
Jak mniej słów może przynosić więcej efektów.
Dlaczego zawsze warto być osobą miłą i uprzejmą.
Jak efektywnie prosić, składać propozycje i argumentować.
Czym jest Perspektywiczna Oś Czasu i jak mądrze z niej korzystać.
Dlaczego wolimy powiedzieć „feedback” niż „informacja zwrotna”.
Jakich słów i zwrotów używać często, a jakich zdecydowanie unikać.
Czym jest „efekt kalejdoskopu” i jaki ma wpływ na interpretację danych.
Dlaczego nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem.
Dlaczego imperatywy (kup!, zapisz się!) zamiast zachęcać mogą zniechęcić.
Czego nie mówić podczas wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
Czym są operatory i jak wpływają na rozumienie przekazywanych informacji.
Te i wiele innych kwestii związanych z komunikacją językową opisanych w 13 rozdziałach, z
dodatkiem oraz wyjątkowym skryptem ćwiczeniowym.
To 18-ta książka Arkadiusza Bednarskiego, jednego z czołowych polskich trenerów sprzedaży i negocjacji. Autora legendarnego już „Mistrza Sprzedaży” – bestsellera, który w ciągu 15 lat doczekał się 5 wydań.
Można w niej przeczytać m.in. o tym:
Jak przekonywać bez używania argumentów.
Jak mniej słów może przynosić więcej efektów.
Dlaczego zawsze warto być osobą miłą i uprzejmą.
Jak efektywnie prosić, składać propozycje i argumentować.
Czym jest Perspektywiczna Oś Czasu i jak mądrze z niej korzystać.
Dlaczego wolimy powiedzieć „feedback” niż „informacja zwrotna”.
Jakich słów i zwrotów używać często, a jakich zdecydowanie unikać.
Czym jest „efekt kalejdoskopu” i jaki ma wpływ na interpretację danych.
Dlaczego nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem.
Dlaczego imperatywy (kup!, zapisz się!) zamiast zachęcać mogą zniechęcić.
Czego nie mówić podczas wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
Czym są operatory i jak wpływają na rozumienie przekazywanych informacji.
Te i wiele innych kwestii związanych z komunikacją językową opisanych w 13 rozdziałach, z
dodatkiem oraz wyjątkowym skryptem ćwiczeniowym.
Szczegóły
Tytuł
Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
301
Format
170 x 240 x 19 mm
ISBN
978-83-964135-2-9
Rodzaj
Książka
EAN
9788396413529
Dodałeś produkt do koszyka

Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach
222,88 zł
Recenzje