33.15
Książki
Langenscheidt
Słownik marketingu /Wilga/
Wydawnictwo:
Langenscheidt
Opis
Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.
Szczegóły
Tytuł
Słownik marketingu /Wilga/
Autor
Collin P.H.
, Ivanovic A.
, Słupski J.
Wydawnictwo
Rok wydania
2000
Ilość stron
234
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
Języki
angielski
ISBN
8371565127
Rodzaj
Książka
EAN
9788371565120
Kraj produkcji
PL
Producent
KLETT POLSKA Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Słownik marketingu /Wilga/
33,15 zł
Recenzje