54.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Słownik sloganów reklamowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Opis
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Szczegóły
Tytuł
Słownik sloganów reklamowych
Autor
Spychalska Marta
, Hołota Marcin
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Twarda
Ilość stron
254
Format
14.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301160012
Rodzaj
Książka
EAN
978830116001201
Data premiery
2009-10-21
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Słownik sloganów reklamowych
54,90 zł
Recenzje