19.98
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Tom 1. Polska i województwa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka
19,98 zł
Cena rekomendowana: 21,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów. Pierwszy tom ?Słownika sloganów reklamujących polskie marki terytorialne? to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
Szczegóły
Tytuł
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Podtytuł
Tom 1. Polska i województwa
Autor
Beata Jędrzejczak
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
174
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788378656654
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378656654
Dodałeś produkt do koszyka
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
19,98 zł
Recenzje