51.2
Książki
Universitas
Słownik terminologii medialnej + płyta CD
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Twarda
Opis
Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi ( i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video) Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów. Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.
Szczegóły
Tytuł
Słownik terminologii medialnej + płyta CD
Autor
Pisarek Walery (redakcja)
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda
Ilość stron
254
Format
17.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
83-242-0517-9
Rodzaj
Książka
EAN
9798324205171
Data premiery
2006-10-26
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Słownik terminologii medialnej + płyta CD
51,20 zł
Recenzje