37.8
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Słowo w komunikacji telewizyjnej
Strategie nadawczo-odbiorcze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.
Szczegóły
Tytuł
Słowo w komunikacji telewizyjnej
Podtytuł
Strategie nadawczo-odbiorcze
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
236
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375258288
Rodzaj
Książka
EAN
9788375258288
Data premiery
2013-04-23
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Słowo w komunikacji telewizyjnej
37,80 zł
Recenzje