49.57
Książki
UMCS
Smart consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: miękka
Opis
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują perspektywy trzech grup interesariuszy, tj. samorządów, mieszkańców oraz przedsiębiorstw działających w systemie zagospodarowania odpadów.
Tom pierwszy, zatytułowany Smart City. Innowacyjny system zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi, ukazał się w 2019 r. nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i był zorientowany na grupę jednostek samorządu terytorialnego (JST).
Analizy przedstawione w tomie drugim koncentrują się na grupie mieszkańców gmin. Celem przedstawionych badań było określenie ważności składowych elementów nowego systemu gospodarki odpadami oraz ocena stopnia ich realizacji w analizowanych JST w percepcji mieszkańców jako klientów i jednocześnie współrealizatorów tych procesów.
Obecnie autorzy finalizują badania poświęcone przedsiębiorstwom logistycznym działającym w analizowanym systemie, które zostaną opisane w trzecim tomie serii. W efekcie powstanie pierwszy na polskim rynku wydawniczym kompleksowy zbiór analiz teoretycznych i empirycznych obejmujących system gospodarowania odpadami komunalnymi w kontekście aktualnych procesów logistycznych oraz perspektyw ich rozwoju.
Tom pierwszy, zatytułowany Smart City. Innowacyjny system zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi, ukazał się w 2019 r. nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i był zorientowany na grupę jednostek samorządu terytorialnego (JST).
Analizy przedstawione w tomie drugim koncentrują się na grupie mieszkańców gmin. Celem przedstawionych badań było określenie ważności składowych elementów nowego systemu gospodarki odpadami oraz ocena stopnia ich realizacji w analizowanych JST w percepcji mieszkańców jako klientów i jednocześnie współrealizatorów tych procesów.
Obecnie autorzy finalizują badania poświęcone przedsiębiorstwom logistycznym działającym w analizowanym systemie, które zostaną opisane w trzecim tomie serii. W efekcie powstanie pierwszy na polskim rynku wydawniczym kompleksowy zbiór analiz teoretycznych i empirycznych obejmujących system gospodarowania odpadami komunalnymi w kontekście aktualnych procesów logistycznych oraz perspektyw ich rozwoju.
Szczegóły
Tytuł
Smart consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
Autor
Wojciech Lutek
, Jarosław Banaś
, Zbigniew Pastuszak
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
366
Języki
polski
ISBN
9788322793732
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322793732
Dodałeś produkt do koszyka
Smart consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
49,57 zł
Recenzje