loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
210 Książki Pearson

Social Psychology

Paul Dickerson

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
210,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Social Psychology: Traditional and Critical Perspectives addresses the key issues in social psychology -- such as prejudice, aggression, conformity, persuasion, attraction, relationships and prosocial behaviour -- in a bold and innovative way. As well as providing detailed coverage of classic and contemporary 'mainstream' research, this book engages with 'critical' literature -- bringing to the textbook the sort of debates that can be found in social psychology conferences, journals and specialist texts. In addition, the book goes beyond simply describing research findings -- it critically evaluates the research it covers, supporting your own critical engagement with the literature. "This is a ground breaking text and an important marker in the history of social psychology" - Ken Gergen, Swarthmore College, USA "This is no ordinary textbook: Dickerson brings a fresh and critical reading of social psychology's central topics by placing readers in the box seat of both classic and new research in the discipline. Instead of the conventional and 'potted' versions of classic experiments that have come to define social psychology, Dickerson brings them to life by providing nuanced detail much of which has been lost or forgotten over the years. The reader is provided with a sense of 'being there' in the experimental moment, an invaluable learning resource for students. This is thoughtfully contrasted to critical and discursive approaches that challenge taken-for-granted concepts and methods." - Professor Martha Augoustinos, University of Adelaide1. Introduction 2. Self and Identity 3. Attraction and Relationships 4. Attribution 5. Explanatory Talk 6. Attitude change and Persuasion 7. Stereotypes and Prejudice 8. Pro-social Behaviour 9. Aggression and Intergroup Conflict 10. Social Influence and Intragroup Processes 11. Communication and Interaction

Szczegóły

Tytuł
Social Psychology
Autor
Paul Dickerson
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
496
ISBN
9781405873932
Rodzaj
Książka
EAN
9781405873932
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
210,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Social Psychology - Paul Dickerson
Social Psychology
Paul Dickerson
210,00 zł
Przejdź do koszyka
210,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO