loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43.98 Książki CeDeWu
-15%

Socjologia designu (Wyd.III)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
43,98 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,13 zł (+12%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Design, designerski to pojęcia robiące współcześnie spektakularną karierę, przypisywane do sztuki, architektury, przemysłu, multimediów, mody czy nawet kulinariów. Współcześnie niemal wszystko może być designerskie bądź niedesignerskie, stąd pojemność tego słowa zdaje się być niewyczerpana.Czy rzeczywiście pojęcie to jest aż tak pojemne? Czy jego przedostanie się do świadomości społecznej jest wyrazem wzrastającej wiedzy w zakresie wzornictwa czy raczej brakiem świadomości co do kryjącej się za nim treści?Wreszcie, czy nie warto ogłosić narodzin socjologii designu, która podjęłaby próbę zrozumienia relacji na linii design – społeczeństwo?Socjologię designu można zdefiniować jako społeczny aspekt kształtowania wzornictwa. Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę:•Funkcjonowanie designu w społecznej świadomości.•Oddziaływanie designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo? Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wyobraźni, a inne nie? W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje w danym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?).•Relacje między masowością a elitarnością designu.Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.

Szczegóły

Tytuł
Socjologia designu (Wyd.III)
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
145
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381028370
Rodzaj
Książka
EAN
9788381028370

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,98 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,13 zł (+12%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Socjologia designu (Wyd.III) - Magdalena Piłat-Borcuch
Socjologia designu (Wyd.III)
Magdalena Piłat-Borcuch
43,98 zł
52,00 zł
Przejdź do koszyka
43,98 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO