30.08
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
30,08 zł
Cena rekomendowana: 40,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi ?nabożnie?, nie waha się wytknąć słabości ?wielkim teoretykom?, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości ?multidyskurs? socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)
Łukasz Iwasiński ? pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (?Przegląd Socjologiczny?, ?Studia Socjologiczne?, ?Kultura Popularna?, ?Kultura Współczesna?, ?Kultura i Społeczeństwo?, ?Przegląd Kulturoznawczy?, ?Zagadnienia Informacji Naukowej?), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (?Tygodnik Powszechny?, ?Dziennik?, ?Życie Warszawy?, ?Przekrój?), magazynach popkulturowych (?Machina?, ?Laif?, ?Fluid?, ?Exklusiv?, ?Aktivist?) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (?Glissando?, ?Jazz Forum?).
Łukasz Iwasiński ? pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (?Przegląd Socjologiczny?, ?Studia Socjologiczne?, ?Kultura Popularna?, ?Kultura Współczesna?, ?Kultura i Społeczeństwo?, ?Przegląd Kulturoznawczy?, ?Zagadnienia Informacji Naukowej?), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (?Tygodnik Powszechny?, ?Dziennik?, ?Życie Warszawy?, ?Przekrój?), magazynach popkulturowych (?Machina?, ?Laif?, ?Fluid?, ?Exklusiv?, ?Aktivist?) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (?Glissando?, ?Jazz Forum?).
Szczegóły
Tytuł
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Autor
Iwasiński Łukasz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
468
Format
12.0x19.5cm
Języki
polski
ISBN
9788365155153
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155153
Dodałeś produkt do koszyka
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
30,08 zł
Recenzje