75.81
Książki
CeDeWu
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
75,81 zł
Cena rekomendowana: 76,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.
Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
- ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
- reputacja FinTech ,
- audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
- standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
- działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
- konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
- odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.
Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
- ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
- reputacja FinTech ,
- audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
- standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
- działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
- konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
- odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.
Szczegóły
Tytuł
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
260
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381022743
Redakcja
Waliszewski Krzysztof
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381022743
Dodałeś produkt do koszyka
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
75,81 zł
Recenzje