36.39
Polityka
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
36,39 zł
Cena rekomendowana: 37,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej ? społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Szczegóły
Tytuł
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Podtytuł
Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych
Autor
Agnieszka Hess
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323335276
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323335276
Data premiery
2013-06-19
Dodałeś produkt do koszyka
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
36,39 zł
Recenzje