50.33
Książki
PWE
Społeczność wokół marki
Geneza. Koncepcja. Badania
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł
Społeczność wokół marki
Podtytuł
Geneza. Koncepcja. Badania
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320823462
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823462
Dodałeś produkt do koszyka
Społeczność wokół marki
50,33 zł
Recenzje