26.08
Książki
Scholar
Społeczny wizerunek wody do picia
Studium socjologiczne
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
26,08 zł
Cena rekomendowana: 31,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy – jak w tym przypadku, przez dwóch doświadczonych socjologów z UAM. Jakość wody do picia ma coraz większy wpływ na jakość życia ludzi i w szczególności na stan ich zdrowia, ale też staje się w naszej cywilizacji szczególną wartością społeczną i zajmuje coraz więcej miejsca w świadomości zbiorowej. Książka dobrze wpisuje się w mający w socjologii bogate i znakomite tradycje nurt stosowanych badań społecznych, podejmowanych z myślą o oczekiwanych, pożądanych i niezbędnych interwencjach publicznych, jakich dokonuje bądź powinna dokonywać władza – tak centralna, jak i lokalna, samorządowa.prof. dr hab. Włodzimierz Anioł, Uniwersytet WarszawskiPrzedstawione studium empiryczne jest szczególnie cenne ze względu na zakres prowadzonych badań podłużnych, obejmujących okres blisko dwudziestu lat. Dbałość o zachowanie w tak długim czasie porównywalności wyników zasługuje na szczególne uznanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniające się na przestrzeni lat środowisko, w którym były prowadzone badania, jak i zróżnicowane podejścia do badanego zjawiska oraz rozwój narzędzi badawczych.dr hab. Paweł Chudziński, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Szczegóły
Tytuł
Społeczny wizerunek wody do picia
Podtytuł
Studium socjologiczne
Autor
Wydawnictwo
Oprawa
Miękka
Ilość stron
152
Języki
polski
ISBN
9788366849952
Rodzaj
Książka
EAN
9788366849952
Dodałeś produkt do koszyka
Społeczny wizerunek wody do picia
26,08 zł
Recenzje