44.1
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemów, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w aspekcie marketingowym, prasoznawczym i komunikacyjnym. Bogata egzemplifikacja materiału została w rozprawie znakomicie wykorzystana do syntetycznego ujęcia zagadnień i formułowania wniosków ogólnych. Pracę tę czyta się z wielkim zainteresowaniem i intelektualną satysfakcją. Jest ona napisana sprawnym, potoczystym językiem, gwarantującym szeroki odbiór czytelniczy.Ponadto należy podkreślić przydatność recenzowanej monografii w dydaktyce akademickiej. Jestem przekonana, że po ukazaniu się w druku stanie się ona ważną pozycją wśród innych dzieł poświęconych komunikacji społecznej, a w szczególności prasowemu rynkowi wydawniczemu, problemom związanym z formami i sposobami promocji prasy drukowanej.
Szczegóły
Tytuł
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Autor
Mikosz Joanna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
16.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788379694037
Rodzaj
Książka
EAN
9788379694037
Data premiery
2015-06-18
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
44,10 zł
Recenzje