49.4
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Wymiar finansowy i niefinansowy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
W książce omówiono w układzie chronologicznym aktualne trendy rozwoju sprawozdawczości przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem skutków procesu integrowania raportowania finansowego i niefinansowego. Krytycznie odniesiono się do modelu współczesnego sprawozdania finansowego, przedstawiono zakres informacyjny raportu finansowego i sprawozdania zarządu, a także istotę raportowania społecznego mającego na celu rozliczenie przedsiębiorstwa ze społecznej odpowiedzialności i wykonywania funkcji powierniczej.Autorzy publikacji - pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziałów Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz jednocześnie uznani eksperci rachunkowości - skoncentrowali się na poszukiwaniu nowoczesnej biznesowej formuły sprawozdawczości. Powinna ona uwzględniać z jednej strony zasadniczy cel działalności gospodarczej - stały wzrost wartości przedsiębiorstwa dla interesariuszy, z drugiej stworzyć podstawy efektywnego komunikowania się z różnymi segmentami jego otoczenia. Połączenie tych dwóch aspektów sprawozdawczości przedsiębiorstw świadczy o nowatorskim podejściu autorów do podjętej problematyki.Dodatkowymi walorami publikacji są: staranne usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy o sprawozdawczości przedsiębiorstw, wszechstronne spojrzenie na poszczególne jej elementy oraz wskazanie kierunków jej rozwoju. Książka może stanowić cenną inspirację do dalszych badań nad kształtowaniem zintegrowanego raportu będącego odzwierciedleniem holistycznego podejścia do przekazywania informacji o działalności przedsiębiorstwa.
Szczegóły
Tytuł
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Podtytuł
Wymiar finansowy i niefinansowy
Autor
Walińska Ewa
, Bek-Gaik Bogusława
, Gad Jacek
, Rymkiewicz Bartosz
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.8x24.1
Języki
polski
ISBN
9788379696208
Rodzaj
Książka
EAN
9788379696208
Data premiery
2015-08-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
49,40 zł
Recenzje