loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.4 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Wymiar finansowy i niefinansowy

Walińska Ewa

,

Bek-Gaik Bogusława

,

Gad Jacek

,

Rymkiewicz Bartosz

Oprawa: Miękka
49,40 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W książce omówiono w układzie chronologicznym aktualne trendy rozwoju sprawozdawczości przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem skutków procesu integrowania raportowania finansowego i niefinansowego. Krytycznie odniesiono się do modelu współczesnego sprawozdania finansowego, przedstawiono zakres informacyjny raportu finansowego i sprawozdania zarządu, a także istotę raportowania społecznego mającego na celu rozliczenie przedsiębiorstwa ze społecznej odpowiedzialności i wykonywania funkcji powierniczej.Autorzy publikacji - pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziałów Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz jednocześnie uznani eksperci rachunkowości - skoncentrowali się na poszukiwaniu nowoczesnej biznesowej formuły sprawozdawczości. Powinna ona uwzględniać z jednej strony zasadniczy cel działalności gospodarczej - stały wzrost wartości przedsiębiorstwa dla interesariuszy, z drugiej stworzyć podstawy efektywnego komunikowania się z różnymi segmentami jego otoczenia. Połączenie tych dwóch aspektów sprawozdawczości przedsiębiorstw świadczy o nowatorskim podejściu autorów do podjętej problematyki.Dodatkowymi walorami publikacji są: staranne usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy o sprawozdawczości przedsiębiorstw, wszechstronne spojrzenie na poszczególne jej elementy oraz wskazanie kierunków jej rozwoju. Książka może stanowić cenną inspirację do dalszych badań nad kształtowaniem zintegrowanego raportu będącego odzwierciedleniem holistycznego podejścia do przekazywania informacji o działalności przedsiębiorstwa.

Szczegóły

Tytuł
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Podtytuł
Wymiar finansowy i niefinansowy
Autor
Walińska Ewa , Bek-Gaik Bogusława , Gad Jacek , Rymkiewicz Bartosz
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.8x24.1
Języki
polski
ISBN
9788379696208
Rodzaj
Książka
EAN
9788379696208
Data premiery
2015-08-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,40 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz
49,40 zł
Przejdź do koszyka
49,40 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO