13.59
Książki
Onepress
Sprzedaż pogłębiona 2.0
Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Miękka
13,59 zł
Cena rekomendowana: 32,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jak handlować bardziej Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć uwagę klientów i potencjalnych klientów, sprawić, by potrzeba zakupu stała się nie do odparcia, i ostatecznie doprowadzić transakcję do szczęśliwego finału. Zakup, podpisanie umowy, pieniądze z ręki do ręki, uśmiech i do widzenia. Zabawa zaczyna się od początku poszukiwanie zainteresowanego klienta, przekonywanie go do oferty itd. A gdyby tak wyrwać się z tej sprzedażowej rutyny i sprawić, że każdy klient kupi u nas więcej Gratuluję! Właśnie wykonałeś pierwszy krok ku strategii sprzedaży pogłębionej 2.0! Potencjalny nabywca może nie zdawać sobie sprawy z tego, że gdy decyduje się na zakup produktu A, tak naprawdę potrzebuje także B, C i D po to, by z A wyciągnąć dla siebie jak najwięcej korzyści. I wcale nie musi tego wiedzieć, bo uświadamianie potrzeb to Twoja rola. Tylko jak skutecznie sprzedać klientowi więcej, w dodatku nienachalnie, a przy okazji zadbać o jego satysfakcję Dowiesz się tego właśnie z tej książki. Pod każdym rozdziałem i podrozdziałem znajdziesz zestaw ćwiczeń kształtujących kompetencje sprzedaży pogłębionej i wyrabiających nawyki, które pozwolą znacznie poprawić zarówno relacje z klientem, jak i osiągnięcia sprzedażowe firmy.
Szczegóły
Tytuł
Sprzedaż pogłębiona 2.0
Podtytuł
Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Autor
Piotr Kolmas
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.5x16.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324697625
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324697625
Data premiery
2014-10-02
Dodałeś produkt do koszyka
Sprzedaż pogłębiona 2.0
13,59 zł
Recenzje