31.88
Książki
eMPi2
Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
14/2015
Wydawnictwo:
eMPi2
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik podzielony jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEPodręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Szczegóły
Tytuł
Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podtytuł
14/2015
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
310
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788365149008
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365149008
Dodałeś produkt do koszyka

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
31,88 zł
Recenzje