loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
169.71 Książki MOJA Consulting

Sprzedaż w gastronomii Część 1-2

Wydawnictwo: MOJA Consulting
Oprawa: Miękka
169,71 zł
Cena rekomendowana: 184,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim ? jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu ? zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. ?Sprzedaż w gastronomii? to trzeci poradnik tego autora po ?Ciemnej stronie gastronomii? (2014) i ?Menedżerze gastronomii? (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: ?Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.? Malka Kafka ? założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ?Restaurateur of the year? ?Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!? Piotr Popiński ? ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More

Szczegóły

Tytuł
Sprzedaż w gastronomii Część 1-2
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
398
Format
17.0x24.0 cm
Języki
polski
ISBN
9788393944880
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788393944880
Kraj produkcji
PL
Producent
MoJa Consulting Jan Mołoniewicz
S. Dembego 6/7
02-796 Warszawa
PL
698894474
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
169,71 zł
Cena rekomendowana: 184,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Sprzedaż w gastronomii Część 1-2 - Jan Marek Mołoniewicz
Sprzedaż w gastronomii Część 1-2
Jan Marek Mołoniewicz
169,71 zł
184,00 zł
Przejdź do koszyka
169,71 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO