loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.06 Marketing i ekonomia Onepress
-33%

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
38,06 zł
57,00 zł
Cena regularna: 57,00 zł (-33%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,72 zł (+10%)
Wysyłka: jutro (piątek 26.04.2024)
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Szczegóły

Tytuł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
14,0 x 20,8 cm
Języki
polski
ISBN
9788328388789
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788328388789
Data premiery
2022-04-12

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
38,06 zł
57,00 zł
Cena regularna: 57,00 zł (-33%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,72 zł (+10%)
Wysyłka: jutro (piątek 26.04.2024)
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Muzyczyszyn Paweł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Muzyczyszyn Paweł
38,06 zł
57,00 zł
Przejdź do koszyka
38,06 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO