39.96
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: miękka
39,96 zł
Cena rekomendowana: 42,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.
Szczegóły
Tytuł
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor
Krzysztof Świeszczak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
218
Języki
polski
ISBN
9788381428873
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381428873
Dodałeś produkt do koszyka
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
39,96 zł
Recenzje