loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47 Książki Difin

Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce

Sagan Mariusz

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
47,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.

Szczegóły

Tytuł
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Autor
Sagan Mariusz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376413082
Rodzaj
Książka
EAN
9788376413082
Data premiery
2010-10-21
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
228514561
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce - Sagan Mariusz
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Sagan Mariusz
47,00 zł
Przejdź do koszyka
47,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO