47
Książki
Difin
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.
Szczegóły
Tytuł
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Autor
Sagan Mariusz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376413082
Rodzaj
Książka
EAN
9788376413082
Data premiery
2010-10-21
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
47,00 zł
Recenzje