loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
59.9 Książki Znak

Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces

Schultz Howard

Wydawnictwo: Znak
Oprawa: Twarda z obwolutą
59,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.
Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:
Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.
Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.
Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki.

Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.

Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.
Efekt
Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.

Starbucks to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów New York Timesa, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.

Szczegóły

Tytuł
Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Autor
Schultz Howard
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
312
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324016884
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Gądek Mariusz
Tytuł oryginału
Onward. How Starbucks Fought for Its Life without Losing Its Soul
Rodzaj
Książka
EAN
9788324016884
Data premiery
2012-03-12
Kraj produkcji
PL
Producent
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków
PL
126199500
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
59,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces - Schultz Howard
Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Schultz Howard
59,90 zł
Przejdź do koszyka
59,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO