42
Książki
AMF
Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Wydawnictwo:
AMF
Oprawa: Miękka
Opis
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
Szczegóły
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375711738
Rodzaj
Książka
EAN
9788375711738
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo FILO
Dodałeś produkt do koszyka

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
42,00 zł
Recenzje