61.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Szczegóły
Tytuł
StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301232993
Rodzaj
Książka
EAN
9788301232993
Data premiery
2023-11-15
Dodałeś produkt do koszyka
StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
61,59 zł
Recenzje