35.12
Marketing i ekonomia
Onepress
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
35,12 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Opis
Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom
Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym.
Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA ― lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać.
Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym.
Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA ― lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
192
Format
14.0 x 20.8 cm
Języki
polski
ISBN
9788328919747
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788328919747
Data premiery
2025-06-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
35,12 zł
Recenzje