55
Książki
Saatchi
Storytelling
Narracja w reklamie i biznesie
Wydawnictwo:
Saatchi
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Szczegóły
Tytuł
Storytelling
Podtytuł
Narracja w reklamie i biznesie
Autor
Klaus Fog
, Christian Budtz
, Munch Philip
, Stephen Blanchette
Wydawnictwo
Saatchi
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
246
Format
18.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788393239900
Język oryginału
duński
Tłumacze
Wasilewski Jacek
Tłumacze
Brach Bartłomiej
Tytuł oryginału
Storytelling - branding i praksis
Rodzaj
Książka
EAN
9788393239900
Dodałeś produkt do koszyka

Storytelling
55,00 zł
Recenzje