64.9
Książki
MT Biznes
Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda
Opis
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.
Szczegóły
Tytuł
Strategia błękitnego oceanu
Podtytuł
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788377469477
Tytuł oryginału
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377469477
Dodałeś produkt do koszyka
Strategia błękitnego oceanu
64,90 zł
Recenzje