loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47.83 Marketing i ekonomia MT Biznes

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
47,83 zł
Cena rekomendowana: 54,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj

Opis

Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.

Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.

I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!

Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.

Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.

Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.

Rozszerzone wydanie zawiera:
  • Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
  • Aktualizacje analiz przypadków
  • Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.

Kraj produkcji: PL

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
352
Format
15.8 x 23.3 cm
Języki
polski
ISBN
9788380874008
Tłumacze
Doroba Anita
Kraj produkcji
PL
Tytuł oryginału
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380874008
Data premiery
2018-01-25

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,83 zł
Cena rekomendowana: 54,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Dodałeś produkt do koszyka
Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Renée Mauborgne, W. Chan Kim
47,83 zł
54,90 zł
Przejdź do koszyka
47,83 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO