92.86
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategia influencer marketingu
Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
92,86 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 13.10.2025
Opis
Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka. To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent. Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.
Szczegóły
Tytuł
Strategia influencer marketingu
Podtytuł
Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
376
Format
17.6x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301245603
Tłumacze
Paziewska Aleksandra
Tytuł oryginału
Influencer Marketing Strategy
Rodzaj
Książka
EAN
9788301245603
Data premiery
2025-10-14
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Strategia influencer marketingu
92,86 zł
Recenzje