69.9
Książki
MT Biznes
Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów
Opis
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: * teoria gier w decyzjach strategicznych firm, * techniki odczytywania sygnałów rynkowych, * tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki, * analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania, * warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze, * prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.
Szczegóły
Tytuł
Strategia konkurencji
Podtytuł
Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor
Porter Michael E.<br />
Wydawnictwo
Seria
ZŁOTA KOLEKCJA
Rok wydania
2010
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
460
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788362195787
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Ehrlich Andrzej
Tytuł oryginału
COMPETITIVE STRATEGY
Rodzaj
Książka
EAN
9788362195787
Data premiery
2010-12-08
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Strategia konkurencji
69,90 zł
Recenzje