59.3
Książki
MT Biznes
Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów
Opis
Patronat: Manager MagazinStrategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. - Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii.
Szczegóły
Tytuł
Strategia konkurencji
Podtytuł
Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor
Porter Michael E.
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
464
Format
15.8x23.3 cm
ISBN
8388970879
Język oryginału
język angielski
Tłumacze
Ehrlich Andrzej
Tytuł oryginału
Competitive Strategy
Rodzaj
Książka
EAN
9788388970870
Data premiery
2006-11-30
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Strategia konkurencji
59,30 zł
Recenzje