23.67
Książki
Libron
Strategia mitu w marketingu
Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
23,67 zł
Cena rekomendowana: 32,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza, tylko to, jak powstają wyobrażenia tego rodzaju. Jeśli zatem chcesz oddziaływać na ludzkie umysły, a zakładam, że zajmując się marketingiem, chcesz, powinieneś poznać mechanikę wytwarzania mitów, a następnie zastosować ją w budowaniu przekazu reklamowego. Możesz o tym myśleć jako o formie technologicznego szpiegostwa. Potraktuj mit jak pewien bardzo udany z marketingowego punktu widzenia produkt. Twoim zadaniem jest dotarcie do planów jego budowy i skopiowanie zastosowanych w nich rozwiązań do własnych projektów. Różnica jest jedynie taka, że proponowane tu działanie jest całkowicie legalne. Struktura mitu nie jest chroniona żadnym patentem, a wzorowanie się na dobrych przykładach to wszak nic złego.
Szczegóły
Tytuł
Strategia mitu w marketingu
Podtytuł
Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Autor
Maciej Czeremski
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
184
Format
12.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788365148933
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365148933
Dodałeś produkt do koszyka
Strategia mitu w marketingu
23,67 zł
Recenzje