loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
315 Książki Pearson

Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts, Global Edition

William Hesterly

,

Jay Barney

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
315,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in strategy and strategic management. Core strategic management concepts without the excess. Just the essentials, Strategic Management and Competitive Advantage:Concepts strips out excess by only presenting material that answers the question: does this concept help students analyze real business situations? This carefully crafted approach provides students with all the tools necessary for strategic analysis. MyManagementLab for Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts is a total learning package. MyManagementLab is an online homework, tutorial, and assessment program that truly engages students in learning. It helps students better prepare for class, quizzes, and exams-resulting in better performance in the course-and provides educators a dynamic set of tools for gauging individual and class progress. This program will provide a better teaching and learning experience-for you and your students. Here's how: *Improve Results with MyManagementLab: MyManagementLab delivers proven results in helping students succeed and provides engaging experiences that personalize learning. *Help Students Develop Critical Thinking Skills: Proven pedagogy geared towards ensuring students grasp the concepts. *Present Specific Issues in a Flexible Format: Each chapter has four short sections that present specific issues in more depth, allowing the professor and the student to adapt the text to their particular needs.

Szczegóły

Tytuł
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts, Global Edition
Autor
William Hesterly , Jay Barney
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
400
ISBN
9781292057675
EAN
9781292057675
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
315,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts, Global Edition
William Hesterly, Jay Barney
315,00 zł
Przejdź do koszyka
315,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO