loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
255 Książki Pearson

Strategic Management in the Hospitality Industry

Eliza Ching-Yick Tse

,

Joseph West

,

Michael Olsen

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
255,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in Strategic Management or Policy in Hospitality Programs. Based on scientific research within the industry, this book outlines a strategic model that can be used to improve decision making and policy within the hospitality field. Combining quality research and experience, it discusses key topics such as: environmental scanning, competitive strategies, structure and implementation, and performance. Placing a responsibility on the learner, the book offers a combination of cumulative learning exercises, simulated decision making settings, and a text specific website. This edition clearly discusses the role of strategy in creating firm value and growth and stresses the relationship between leadership theory, strategic thinking and financial management.Table of Contents 1. Leadership, Strategy and the Value Adding Manager 2. The Coalignment Model 3. General Concepts in Scanning 4. Identifying Forces Driving Change 5. Scanning the Remote Environment 6. Scanning the Task Environment 7. Investing in Competitive Methods 8. Competitive Methods and Industry Performance 9. Developing, Maintaining and Enhancing Core Competencies 10. Implementation and Execution of Strategy-Achieving and Managing Coalignment Leadership: Behavioral Aspects of Strategy

Szczegóły

Tytuł
Strategic Management in the Hospitality Industry
Autor
Eliza Ching-Yick Tse , Joseph West , Michael Olsen
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
368
ISBN
9781292027418
EAN
9781292027418
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
255,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Strategic Management in the Hospitality Industry - Eliza Ching-Yick Tse, Joseph West, Michael Olsen
Strategic Management in the Hospitality Industry
Eliza Ching-Yick Tse, Joseph West, Michael Olsen
255,00 zł
Przejdź do koszyka
255,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO