83.41
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.Książka adresowana jest do:-menedżerów firm usługowych,-specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,-studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,-przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301162597
Tłumacze
Jaworska Agata
Tytuł oryginału
A Complete and Balanced Service Scorecard. Creating value through sustained performance improvement
Rodzaj
Książka
EAN
978830116259701
Data premiery
2010-04-20
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczna karta wyników firm usługowych
83,41 zł
Recenzje