73.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
73,87 zł
Cena rekomendowana: 79,91 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.Książka adresowana jest do:-menedżerów firm usługowych,-specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,-studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,-przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301162597
Tłumacze
Jaworska Agata
Tytuł oryginału
A Complete and Balanced Service Scorecard. Creating value through sustained performance improvement
Rodzaj
Książka
EAN
978830116259701
Data premiery
2010-04-20
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczna karta wyników firm usługowych
73,87 zł
Recenzje